lt en ru
Autotestas header

Taip pat kviečiame paskaityti straipsnį šia tema: Kompresijos nuostolių testeris

Benzininių ir dyzelinių variklių galingumo nuostolių testeris DRV 02

Tai prietaisas, skirtas nustatyti kiekvieno cilindro slėgio nuostolius. Susideda iš manometro, sugraduoto procentais, reduktoriaus ir  slėgio pakėlimo vožtuvo. Prietaisas turi pajungimo žarnas su antgaliu, turinčiu du sriegius  M14x1.25 ir M18x1.5.

 

 

 

 

 

Benzininių ir dyzelinių variklių kompaktinis galingumo nuostolių testeris DRV 05

Tai supaprastinta prietaiso DRV 02 versija. Jis neturi slėgio pakėlimo vožtuvo ir yra žymiai mažesnių gabaritų.

 

 

 

 

Benzininių ir dyzelinių variklių kompaktinis galingumo nuostolių testeris DRV 05_KIA

Versija pagal KIA reikalavimus.

Tai prietaisas analogiškas prietaisui DRV 05, tik turintis:
žarną su greito sujungimo mova (1m);
dyzelinius adapterius ZKD 21, ZKD 23, ZKD 24, ZKD 25;
adapterį ET 37.3;
adapterį ET 393;
viršutinio mirties taško testerį OT 04.

 

Benzininių ir dyzelinių variklių kompaktinis galingumo nuostolių testeris DRV 05_FORD

Versija pagal FORD reikalavimus.

Tai prietaisas analogiškas prietaisui DRV 05, tik turintis:
žarną su greito sujungimo mova (1m);
dyzelinius adapterius ZKD 26, ZKD 40;
adapterį ET 37.3.

Motociklų variklių kompaktinis galingumo nuostolių testeris DRV 05.3

Tokios pat specifikacijos variklio galingumo nuostolių testeris, kaip ir DRV 05, tačiau skirtas motociklams.

Benzininių ir dyzelinių variklių kompaktinis galingumo nuostolių testeris DRV 06

Variklio kompresijos nuostolių testeris, kurio modifikacija skiriasi nuo DRV 05 tuo, kad papildomai prietaiso įėjime yra manometras, kuris parodo paduodamą suspausto oro slėgį. Į sudėtį įeina pajungimo žarna (1m), standartinis adapteris ZKS 01.1 su išoriniais sriegiais M14X1,25 ir M18X1,5. Tiekiamas kartoninėje dėžutėje.

 

 

Viršutinio mirties taško testeris OT 04

Keičiant variklio paskirstymo dirželį bei nustatant reikiamą uždegimo kampą, būtina pastatyti pirmo cilindro stūmoklį į taip vadinamą viršutinį “mirties“ tašką. Tai padaryti dažnai apsunkina blogas, esančių žymių ant variklio smagračio, matomumas. Šio prietaiso panaudojimas labai palengvina šio darbo atlikimą. Prietaisas, išsukus žvakę, adapterio pagalba sujungiamas su norimu cilindru. Šio prietaiso pagrindą sudaro permatomas, sugraduotas cilindras, kuriame įtaisytas, galintis laisvai judėti stūmoklis. Sukant smagratį, susidariusi kompresija patenka į šį cilindrą ir keičia stūmoklio permatomame cilindre padėtį. Pasiekus viršutinį mirties tašką, stūmoklis nustoja kilti į viršų. Toliau sukant smagratį, stūmoklis pradeda leistis žemyn. Taškas, kuriame stūmoklis nustoja kilti į viršų ir yra viršutinis “mirties“ taškas. Šis prietaisas labai sėkmingai gali būti panaudotas, kaip pagalbinė priemonė, dirbant su prietaisais DRV 05 ir DRV 06.  Naudojant šiuos prietaisus tenka kiekvieno cilindro stūmoklį  pastatyti į viršutinį „mirties“ tašką. Prietaisas tiekiamas kartu su adapteriu ZKS 01.1 kartoninėje dėžutėje.

Vartotojo instrukcija

Adapterių sąrašai - lengviesiems | sunkiasvoriams.

Visus šios grupės prietaisus gamina:

, Vokietija.