lt en ru
Autotestas header

VW / Audi / Seat / Skoda diagnostikos prietaisai su licencijuota programine įranga VCDS

NAUJIENOS – HEX-NET ir HEX-V2 interfeisai!

Pranešame, kad nuo 2017 metų HEX-USB+CAN gamyba buvo nutraukta - http://www.ross-tech.com/vag-com/old-interfaces/discontinued_interfaces.php

Juos pakeitė naujieji HEX-NET ir HEX-V2 interfeisai:

Funkcijos:

  • Gedimų kodų skaitymas ir trynimas
  • Valdymo blokų identifikavimo parametrų nuskaitymas
  • Parametrų analizė realiam laike bei grafinis atvaizdavimas
  • Automobilio komponentų aktyvacija
  • Kodavimas
  • Adaptacijos
  • Serviso parametrų keitimas
  • Automatinė valdymo blokų paieška
  • Baziniai nustatymai
  • Ir kt.

Funkcijos yra atliekamos netik dyzelinio ar benzininio variklio valdymo bloke, bet ir tokiuose moduliuose, kaip: automatinė pavarų dėžė, stabdžių atiblokavimo sistema (ABS), stabilumo kontrolės sistema (ESP), klimato kontrolė, centrinis elektros paketas, oro pagalvės, vairo stiprintuvas, prietaisų skydelis, centrinis užraktas, imobilizatorius, navigacija, radijas, daugiafunkcinis monitorius, ksenoninių žibintai, CAN tinklas, ir kt.

Šis diagnostikos prietaisas plačiai žinomas pasaulyje dėl aukšto lygio programinės įrangos. Ši programinė įranga, kuri kiekvienais metais yra tobulinama, jau tapo pasauliniu etalonu, kuriuo naudojantis, kitos automobilių diagnostikos programinės įrangos yra lyginamos ir sprendžiama apie jų galimybes.

Virtuali demonstracinė versija

Informacija apie automobilius ir bendrąsias diagnostines procedūras

Naujausios programinės įrangos parsisiuntimas
Ši programinė įranga yra laisvai prieinama todėl, kad ji yra 'pririšta' prie interfeiso, t.y. veikia tik su oficialiais Ross-Tech interfeisais. Jeigu šį prietaisą įsigysite iš mūsų, t.y. oficialių Ross-Tech atstovų, Jūs kartu su interfeisu gausite ir licenciją programinei įrangai, kuri yra 'amžina', t.y. vieną kartą sumokėjus, ji veikia su visomis versijomis - tiek buvusiomis, tiek pasirodysiančiomis ateityje.

Vartotojo instrukcija

VCDS (VAG-COM Diagnostic System)

VW / Audi / Seat / Škoda diagnostinė programinė įranga Windows pagrindu

VCDS – tai programinė įranga, kuri:

Yra pilnai suderinama su visais VW / Audi / Seat / Škoda modeliais iki šių metų, įskaitant ir modelius, naudojančius CAN ir UDS/ODX protokolus.

  • Turi daugiau negu 20000 gedimų kodų duomenų bazę.
  • Gali naudoti naujus 7 skaitmenų PIN/SKC kodus, kad suderinti naujus raktus visiems imobilizatoriams, kurie yra įrengti VW / AUDI / Seat / Škoda modeliuose.
  • Leidžia Jums žiūrėti, įrašinėti, vaizduoti diagramoje 3 matuojamų blokų grupes vienu metu.
  • Turi priėjimą prie visų valdymo elementų, kurie reikalauja firmos VAG režimo, veikiančio pagal KWP-2000 protokolus (2001+ Teves Mk.60 ABS, daug 2002+ modulių), KWP6000 (CAN) ir KWP7000 (UDS).
  • Gali grafiškai pavaizduoti TDI variklių kritinę uždegimo laiko informaciją


HEX-NET Informacija

 

Iki šiol, VCDS visada reikėjo Windows PC, kad interfeisas funkcionuotų. Naujas HEX-NET® tai pakeičia.

HEX-NET buvo visiškai perkurtas nuo, kad būtų greitesnis, saugesnis ir labiau universalus. HEX-NET yra greičiausia kada nors pagaminta Ross-Tech sąsaja. Jis gali atlikti AutoScan 2005 ir vėlesnių metų modeliams net iki 3 kartų greičiau nei HEX-USB+CAN sąsaja.

HEX-NET sąsaja palaiko USB ir "Wi-Fi" ryšį, todėl gali būti naudojama keliais skirtingais būdais:

  • Visos funkcijos per USB jungtį su Windows PC per standartinę VCDS programinę įrangą
  • Visos funkcijos per "Wi-Fi" ryšį su Windows PC per standartinę VCDS programinę įrangą
  • Pagrindinės funkcijos per "Wi-Fi" ryšį Access režime, jungiantis prie kompiuterio ar išmanaus prietaiso pasinaudojant VCDS-Mobile aplikacija
  • Visos funkcijos per "Wi-Fi" ryšį Infrastruktūros režime, jungiantis prie kompiuterio ar išmanaus prietaiso pasinaudojant VCDS-Mobile aplikacija (reikalingas Wi-Fi tinklas su interneto prieiga)

Dažniausiai užduodami klausimai:

HEX-V2 Informacija

Ši nauja, universali laidinė sąsaja pakeičia ankstesnes KII-USB, Micro-CAN ir HEX-USB+CAN sąsajas. Tos sąsajos tarnavo gerai daugelį metų (kai kuriais atvejais daugiau nei dešimtmetį!), bet su laiku jų architektūros nelankstumas nepaliko vietos augti.

Kokia problema? Supaprastinant, VW įdiegė naują adresavimo schemą kontrolės moduliams. Ross-Tech senesnių sąsajų architektūra nebegali palaikyti šių naujovių. Ross-Tech bandė padaryti, kad HEX-USB+CAN būtų suderinama su naujausiais automobiliais, bet pasiekė tik dalinę sėkmę. Pats laikas pristatyti kažką geresnio ir naujesnio: HEX-V2.

Kas: HEX-V2 veikia su visais diagnostikai-įgalintais VW-Audi grupės lengvaisiais automobiliais. HEX-V2 USB sąsaja, remiasi į HEX-NET, bet neturi WiFi modulio, SD kortelės, ir sudėtingo elektroninio maitinimo. Visos apsauginės savybės, kurios buvo įgyvendintos, kad HEX-NET klonavimas būtų itin sunkus, taip pat įtrauktos į HEX-V2. USB laidas yra keičiamas, o korpusas sukurtas toks, kad LED matomi iš beveik bet kokio kampo, kai prietaisas prijungtas prie automobilio. Nors dizainas ir yra ne visai toks pats kaip HEX-USB+CAN, daugelis iš dizaino linijų ir savybių buvo išlaikytos.

Patobulinimai, lyginant su ankstesnės kartos sąsajomis:

  • Modernus, 32-bitų procesorius su puikia architektūra plėtrai
  • Daug greitesnis daugelyje operacijų, ypač su moderniais CAN-įgalintais automobiliais
  • Nereikia prijungti prie automobilio, norint atnaujinti ‘firmware’
  • Trijų spalvų šviesos diodai (LED) su žymiai patobulintu matomumu beveik bet kuriuo kampu
  • Pagerinta OBD-II jungtis (mažas dizaino pakeitimas bei geresnės plastikinės medžiagos)
  • Veikia kaip HID prietaisas, t.y. speciali įrenginio tvarkyklė (‘driver’) nėra privaloma
  • Nuimamas USB kabelis, lengvai keičiamas į bet kokį standartinį kabelį, jei jis sugadintas. Tai padidina lankstumą, ypač žvelgiant į ateitį, kaip standartinių "A tipo" USB lizdų dienos kompiuteriuose artėja prie pabaigos. Yra jau daug "Windows" planšečių, kurios gali paleisti VCDS, nors turi tik Micro-USB lizdus

Privalumai:

  • Turi visas anksčiau pristatytas senesnių produktų funkcijas (išskyrus VW Crafter)
  • Žymiai greitesnis su CAN-įgalintais modeliais
  • Palaiko visus modulius visose naujausiuose VAG modeliuose (2016 ir 2017 metų) – senesnių produktai naujausių modelių nepalaiko
  • Turi naują ir patobulintą jungtį, kuri padidina ilgaamžiškumą
  • Naudoja nuimamą / keičiamą tvirtesnį USB laidą. Visiškai naujai suprojektuotas laidas prideda atsparumo nuo lūžimo ties jungtimi, turi pagerintą izoliuojantį apvalkalą, kuris yra lankstesnis, bet vis tiek chemiškai atsparus, taip pat turi varžtuką užrakinti laidą prie HEX-V2 bloko
  • Naudoja visiškai naują mikrovaldiklį, kuris leidžia ateityje plėsti VCDS galimybes
  • Visiškai naujas dizainas remiasi ilga sėkminga ankstesnės kartos produktų istorija, pridedant naujų medžiagų, siekiant pagerinti išvaizdą, panaudą ir ilgaamžiškumą

LED veikia taip:

Normalios eksploatacijos metu, abu šviesos diodai veikia kartu, todėl yra nebūtina nuspręsti, kuris iš jų yra kuris – tai būtų sunku dėl šviesos diodų simetrijos. Esant ramybės būsenai, LED mirksi OFF ~100ms kas ~ 1s. Tai rodo, kad sąsajos programinė įranga veikia. Jei OFF nemirksi, tai rodo, kad programinė įranga nulūžo ir kad sąsaja turi būti perkrauta.

Ramybės būsenos LED spalvos:

  • Geltona: sąsaja prijungta prie automobilio, bet neįgalinta per USB kompiuteryje
  • Mėlyna: sąsaja prijungta per USB į kompiuterį, tačiau nemato maitinimo iš automobilio
  • Raudona: nurodo gedimą automobilio jungtyje (paprastai pakimba "K-Line).
  • Žalia: Paruoštas naudoti (prijungtas per USB ir prie automobilio, nėra akivaizdžių defektų diagnostikos lizde)

Vykstant aktyviai komunikacijai, LED pakaitomis švies raudona / žalia šviesa sinchronizuotai su duomenų perdavimu, panašiai kaip HEX-USB+CAN.

Per užkrovimą, tik vienas šviesos diodas mirksės žaliai maždaug 2 sekundes (kitas diodas liks išjungtas).

Plačiau skaitykite, užsiregistravę Ross-Tech forume.

Skirtumai tarp HEX-NET ir HEX-V2

  • CPU architektūra yra labai panaši, tačiau V2 neturi WiFi, vidinės saugyklos, bei maitinimo, kurio reikia energijos reikalaujančiam WiFi moduliui bei palaikymui labai mažai energijos reikalaujančiai funkcijai, kuri leidžia HEX-NET būti visam laikui įmontuotam į automobilį. Be to, HEX-NET veikia su mobilia VCDS-Mobile versija
  • Iš vartotojo perspektyvos, HEX-NET leidžia debesyje (“cloud”) saugoti duomenis, gautus su VCDS-Mobile, taip, kad jei jūs prarasite savo HEX-NET – jūs neprarasite savo duomenų. HEX-NET taip pat suteikia galimybę preiti prie duomenų virtualiai, su bet kokiu įrenginiu per “cloud”. Be to, kai kurios iš VCDS-Mobile funkcijų įgyvendinamos serveryje, o ne sąsajoje.

Atnaujinimo iš HEX+CAN į HEX-NET (Unlimited VIN) procedūra

  1. Susisiekiate su mumis ir atsiunčiate savo HEX+CAN serijos numerį – mes jį perduodame Ross-Tech.
  2. Ross-Tech patvirtina, kad atnaujinimas galimas.
  3. Pristatote mums savo HEX+CAN sąsają ir mes jums ją pakeičiame į HEX-NET Pro už mokestį nurodytą viršuje (priklausomai nuo jūsų prietaiso amžiaus).

Registracija

HEX-NET / HEX-V2 sąsajos privalo būti užregistruotos su Ross-Tech per pirmus 10 prisijungimų. Registracija turi būti atlikta on-line, naudojant kompiuterį.

VCDS => Eiti į [Options] ir su USB jungtimi spustelėkite [Config], tada paspauskite [Registration] ir užpildykite formą.

Taip pat, klientams siūlome užsiregistruoti čia: http://www.ross-tech.com/vca/

Bei forume: http://forums.ross-tech.com/forum.php

Ross-Tech produkcijos sąrašas

Kodas

Produkto apibūdinimas

HEX-NET

VCHN_2

HEX-NET Pro Unlimited

Profesionalus – nelimituotam skaičiui

VCHN_1

HEX-NET Enthusiast (10 VIN)

Entuziastui – 10 skirtingų automobilių

Atnaujinimas iš HEX+CAN į HEX-NET Pro (Profesionalų – nelimituotam skaičiui VIN)

Interfeisams, kurie yra naudoti 2 metus ir mažiau.

Atnaujinimas iš HEX+CAN į HEX-NET Pro (Profesionalų – nelimituotam skaičiui VIN)

Interfeisams, kurie yra naudoti daugiau nei 2 metus.

Atnaujinimas iš HEX-NET Enthusiast (10 VIN) į HEX-NET Pro

HEX-V2

HEX-V2_3 Enthusiast (3 VIN)

Entuziastui – 3 skirtingiems automobiliams

HEX-V2_10 Enthusiast (10 VIN)

Entuziastui – 10 skirtingų automobilių

HEX-V2 Pro (Unlimited VIN)

Profesionalus – nelimituotam skaičiui

Atnaujinimas iš HEX+CAN į HEX-V2 Pro (Profesionalų – nelimituotam skaičiui VIN)

Atnaujinimas iš HEX-V2_3 Enthusiast (3 VIN) į HEX-V2_10 Enthusiast (10 VIN)

Atnaujinimas iš HEX-V2_10 Enthusiast (10 VIN) į HEX-V2 Pro (Unlimited VIN)

Atnaujinimas iš HEX-V2_3 Enthusiast (3 VIN) į HEX-V2 Pro (Unlimited VIN)

Rusų kalba

Rusų kalbos aktyvavimas bet kuriam produktui (turi būti atlikta užsakymo metu, negalima pridėti jau turint produktą).

Plačiau - http://ru.ross-tech.com/ (ši versija veiks su programine įranga tiek anglų, tiek rusų kalba.)

VIN limitavimo dažniausiai užduodami klausimai Entuziasto versijai (3 arba 10 VIN)

Ar VCDS automatiškai įskaičiuos automobilio VIN į licencijos limitą, iškart prijungus interfeisą prie konkretaus automobilio?

Ne! VCDS niekada neįskaičiuos VIN į licencijos limitą, prieš tai neatsiklausus vartotojo. Programinė įranga atsiklaus, taip suteikdama jums galimybę atsisakyti „registruoti“ VIN. Neregistruojant, yra daug naudingų dalykų, kuriuos galite padaryti neribotam skaičiui automobilių.

Kokios funkcijos veikia nreibotam skaičiui automobilių, net ir turint riboto VIN skaičiaus interfeisą?

Entuziasto versija (3 arba 10 VIN) gali atlikti automatinį nuskaitymą (Auto-Scan), ištrinti gedimų kodus (clear DTCs), matyti parametrus realiu laiku (Measuring Values) neribotam skaičiui automobilių. Tai svarbu, nes Ross-Tech nenorėtų, kad entuziastai negalėtų atlikti elementarios diagnostikos savo draugo automobiliui, arba prieš įsigyjant naują automobilį.

Kokios funkcijos veikia tik su ribotu skaičiumi automobilių (t.y.: perkant Entuziasto versija, su 3 arba 10 automobilių, priklausomai nuo to, kokį interfeisą įsigyjote)?

Praktiškai, tos funkcijos, kurios keičia automobilio parametrus:

  • Adaptacijos (Adaptation)
  • Baziniai Nustatymai (Basic Settings)
  • Kodavimas
  • Išėjimų testai (Output Tests)
  • Serviso intervalų nustaymai (Resetting SRI)
  • “Gateway Installation List“ keitimas
  • Transporto režimo (Transport Mode) įjungimas / išjungimas
  • Login arba Security Access
  • Optical Bus Diagnostic
  • Readiness

Be to, norint į valdymo modulį patekti tiesiogiai, o ne per Auto-Scan, VCDS paklaus vartotojo, ar jūs norite registruoti šį VIN, tačiau atsisakant registruoti – tai nesutrukdys prieigos prie modulio, bet neleis atlikti aukščiau nurodytų funkcijų.

O kaip dėl senesnių automobilių, kurie nežino savo VIN?

Paprasta: jie yra nemokami. Jūs galite daryti viską su tais automobiliais, neįskaičiuojant jų į licencijos limitą.

Kurie automobiliai nežino savo VIN?

Beveik visi senesni nei 2002 metų. VIN žino praktiškai visi automobiliai su Immo-3 ir naujesni. Atrodo, kad vienintelis 2000 metų automobilis, kuris turėjo Immo-3, yra Audi A8. Keli kiti modeliai turi Immo-3 nuo 2001 metų.

Jei parduosiu vieną iš savo automobilių, ar galėsiu išregistruoti ir atlaisvinti vieną VIN vietą?

Ne, taip neįmanoma. VIN išsaugomas negrįžtamai. Jie negali būti ištrinami.

Ar galiu atnaujinti 3-VIN licenciją į 10-VIN, arba 10-VIN licenciją į profesionalią (neribotą)?

Žinoma! Tai yra numatyta kaininke.

Valdymo modulio pasirinkimas:

Valdymo modulio informacija:

Gedimų kodų skaitymas:

Parametrų analizė realiame laike:

Saugos prieiga:

Išėjimų testai:

Kodavimas:

Adaptacijos:

Serviso indikacijos intervalų keitimas:

Gamintojas: 
 JAV.